Silindirin içine ne kadar çok yakıt koyabiliyorsanız. Turbo aracınızı kullanırken adım adım dikkat etmeniz gereken bazı püf noktalar. Düzgün kullanılmadıklarında önemli hasarlara yol açarak masraf oluşturabilen turbo motorlu araçların nasıl kullanılması gerektiğini merak ediyorsanız işte adım. Yeni nesil araçların vazgeçilmezi turbo şarjlar.
Gittikçe popülaritesini artıran ve markaların müşterilerine ayrıcalıklı bir hizmet sunma amacıyla. Bu şekilde sürekli kullanılmış bir aracın turbo sistemi aşınmalardan dolayı. Bu devirde motor bir hayli bağırıyor bence sıkıntılı. Turbolu araçların doğru kullanımı nasıl olmalı?
Turbo sistemlerinin avantaj ve dezavantajları nelerdir. Yine bu türden turboların üzerinde bulunan 23rakamları ise hava emiş kapasitesinin ne kadar olduğuna dair bilgi verme amaçlı kullanılır.
Turbo motor nedir, araba turbosu neden bozulur, nasıl anlaşılır gibi yararlı bilgileri anlatan yazımız için tıklayın! Son yıllarda turbo araçların tekrar gündeme gelmesinin bir diğer sebebi de bu özellikleri. Turbo benzinli direkt enjeksiyonlu araçların özellikleri, turbo benzinli motorlar, benzinli direkt enjeksiyonlu araçlar, downsizing motor küçültme.
Nasıl Kullanılır ? Turbo otomobillerde asla yapmamanız gereken şey. Turbo motorlu araç hakkında çok da fazla bilgiye sahip değilseniz, ve bu konu. Sorum şu : Turbo benzinli motorlar neden atmosferik benzinliler kadar yüksek. Yine benzer şekilde turbo beslemeli araçların uzun süre aynı.
Mutlaka Turbo devrede olacak devirde aracınızı kullanın. Dizel motor en ekonomik nasıl kullanılır ? Turbodizel ve turbo benzinli araçlar günümüzde oldukça sıkça karşılaştığımız düşük devirlerde yüksek tork vermeleri bakımından motor. Genellikle turbo otomobil nasıl kullanılmalıdır ? Benzinli motorların pistonlarının üstü düzken, dizellerin ki biraz daha kavislidir.
Turbo dizel motora sahip olan araçlar gaz verilerek ısıtılmamalıdır. Günümüzde benzin, LPG ya da motorin ile çalışan içten yanmalı motorlar birçok. Turbo şarjlı motorlarda egzoz gazları yeniden kullanılır.
Daha önceki benzinli turbo motor blokları genellikle ağır demir veya çelikten yapılmıştı. Turbo bir mil üzerinde bulunan türbin ve kompresörden meydana gelir.
Yanma hücrelerinde belli zaman aralığında tüketilen yakıt ne kadar fazlaysa motorun. Bu sebeple motorlarda kalın yağ kullanılmamalıdır. Yakıt tasarrufu yapmanın bir yolu da araçta turbo motor kullanılmasıdır.
Hızlanma – durma – yavaşlama üçgeni, daha fazla benzin harcanmasına neden oluyor. Araç çalıştırıldıktan sonra gaza basıldığı anda motora yakıt gönderimi başlar. Turbo sayesinde yakıt daha verimli şekilde kullanılmaya başlar.
Bu da aracı durdurana kadar geçene sürede turbo pervanelerinin yağlanarak. Start Stop sistemi olan bir araçta turbo nasıl korunuyor? Otomobilin çekişini anlatmak için kullanılır.
Burada amaçlanan daha az devir ile daha. Motorlu araç teknolojisinin geldiği noktanın nerede olduğunu görme adına ilk üretilen benzinli ve dizel motorların sahip olduğu teknolojiyle. Atmosferik motorlarda, turbo veya süper şarj motorlardaki gibi yüksek performans. E-Torque benzinli.
Araç performansını artırmak, sürüş keyfinin de artması demektir. Fakat Turbo motorun egsoz gücü ile çalışır ve motor durunca durmaz.
Dizel araçlarda benzinli araçlardaki gibi gaz kelebeği kullanılmaz. Turbonun doğru kullanma şekli nasıl olmalıdır?
Turbolar günümüz modern araçların artık ayrılmaz bir parçası haline gelmiş durumdalar. Bu nedenle, turbo küçük hacimli benzinli motorlarda giderek daha sık kullanılmaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.