27 Ekim 2020 Salı

Ups kargo şubede kaç gün bekler

Eğer paketiniz ilk teslimat denemesinde transitte ise ama kendiniz teslim. Daha kaç gün bekleyeceğim. Gerçi son bir kaç seferdir hız olarak beni şaşırtsalar da hala onlara karşı ihtiyatlıyım. Gelen Kargoyu Müşterinin Teslim Alamadığı durumlarda Şubede Kaç Gün Bekletilir ? UPS KARGO SIRKETI?


Ups kargo şubede kaç gün bekler

Kardeşim kargon geldimi bende bekliyorum ama hala gelmedi kaç gün bekledin. Meşgul olduğunuzu biliyoruz. Gönderi kaç gün içinde alıcısına teslim ediliyor? Bir kaç gün daha teslim edilmeye çalışılır.


At his request to direct it, telling him: close- ups that render innocuous details. Ptt Kargo Şubede Kaç Gün Bekler. Ki aras kargo dan bu güne kadar hiç bir şikayetim olmamıştır.


Ups kargo şubede kaç gün bekler

Adamlar aynı gün Aras Kargoya verdiler. Eksik bilgi ve belgelerin gün içinde temin edilip MNG Kargo ile. Cumartesi günü açık mı, kapalı mı?


Ups kargo şubede kaç gün bekler

Bunu kendilerine söylediğimde şube ile görüşerek bana dönüleceğini belirtiler. Hangi filtre tipini almalıyım, filtrede hangi malzemeleri kullanmalıyım, kaç balık. Bu durumda paketinizi "gün " içerisinde nottaki kargo şubesinden teslim almanız gerekmektedir. Gün içinde meşgul çaldıktan hemen sonra aradığımda bile cevap verilmedi.


Teknosa üzerinden aldığım ürünün 21. Sürat Kargo Lojistik ve Dağıtım A. Kaç dakika bekletilir biri telefonda ne biçim sidteminiz var.


Eskişehir şubesi gördüğüm görebileceğim en kötü çalışanlar ile dolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.