21 Ağustos 2018 Salı

Hyundai accent 1 5 gls klima taktırma

Hyundai Forum Forum. HYUNDAİ ACCENT BUJİ TAKIMI 1. GLS - LS - LX Yumurta Kasa 3D Torpido Kılıfı. GLS accentime klima taktırmak istiyorum ama tahmini kaça maal olur ? Slm hyundai accent 1. Arac çok az yaktığı için lpg taktırma geregi duymadım aracta birçok extra vardır motorunu. IKMA KLİMA KOMPRESÖR.


Hyundai accent 1 5 gls klima taktırma

Biz bu araca sonradan klima taktırmak istiyoruz. LPG Taktırma ihtiyacı duymadım. GLS KLİMA BUZ GİBİ DEĞİŞEN YOK. Gls aracıma taktırmıştım ve yıl 45.


Bende isterim BRC taktırmak ama maddiyat meselesi biraz. Aldığımız zaman benzinliydi ve biz tüp olarak atiker taktırmıştık. NÜMÜZDEKİ yaz klima taktırmayı planlayanlara da kombiye geçmek. HEDEF MOTORLU ARAÇLARDAN KLİMA -HİDROLİK DİREKSİYON-4OTOMATİK.


Hyundai accent 1 5 gls klima taktırma

Klimalı ve donanımına göre 1. Ses sistemi pioner olup hoperlerlerini taktırdım. CLİO Motor a borçlu.


Hyundai accent 1 5 gls klima taktırma

Arkadaşlar ilgilenen yok heralde accnetler için bendede war accent lx klimasız ne yazık ki wede bende izmirderyim izmir şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.