13 Nisan 2018 Cuma

Çİftlİ boru kelepçesi

Çİftlİ boru kelepçesi

Vidalar Bağlantı Elemanları · Kelepçeler · Hortum. HORTUM KELEPÇESİ 25* 40. NORM SOMUNLU ASKI KELEPÇESİ.


Matkap ucu ve diger kesici aletler magaza 5x boru kelepçeleri 11-15mm M8/Mvidalı - Miktar: Sıkma Aralığı (mm): 11-Dişli: M8/M10. Kelepçe grubu ürünlerimiz arasında Kulaklı Hortum Kelepçeler, Düşük Profilli Kelepçeler, Vidalı ve Üniversal Kelepçeler, Daraltılabilir Halka Kelepçeler, Askı.


Çİftlİ boru kelepçesi

Ucuz Hırdavat, bahçe, sıva ve boya ürünleri, el aletleri gibi her çeşit hırdavat ve yapı malzemeleri en uygun fiyat, taksit imkanı ve kalite güvencesi ile. Takım Evrensel Sıkma Blokları Kelepçe Ahşap Ortak El Aracı MVida Seti için. Ayarlanabilir Paslanmaz Çelik Hortum Boru Kelepçeleri Klip Solucan.


Çİftlİ boru kelepçesi

Galvanizli; Yalıtım genişliği: mm; Bağlantı dişi: M M10; Vida iç yolu: H2. Hidrolik Hortum Kelepçesi mi arıyorsun? Plastik kaplamalı ayarlanabilir kelepçe modelleri ve Fiyatları.


MMmm ile 54. Kalde Çiftli Pprc Boru Kelepçesi, Seçeceğiniz ölçü milimetre cinsinden iç çap kalınlığıdır. Bu ürünle ilgili stoklarda mm x mm, mm x mm ve mm x.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.