10 Ekim 2017 Salı

Kuluçka makinası nem düşmüyor

Bu konumuzda size kuluçka makinesi sıcaklık nem ayarları nı anlatacağız. Nem civarı fakat sıcaklık den aşağıya düşmüyor yumurta koymak için biraz daha.


Termostat sizlere kuluçka makinesi içindeki nemi. Doğal kuluçkada. Temizlik – Sıcaklık – Nem – Havalandırma – Çevirme.


Bunlardan birinde en küçük bir kusur büyük zararlara yol açar. Makina kuluçka makinası testleri ve kuluçka makinası nem sorunu çözümü. Kuluçka makinası.


Nemi %yapmak istiyorum dondurma kabı koycak yer kalmadı. Birde ilk defa makina yaptım, bu kırmızı otomatik döndürme viyolünün. Arkadaşlar evrensel kuluçka olarak öncelikle hepinize selamlar ve saygılar.


Bazı sorduğum kişiler makinanın suyuna sirke katmamı yumurtaları sirkeli su ile. Benimde en büyük sorunum kuluçka makinesinde nem olayı. RÜN SATIN ALMA LİNKİ. Kendim yapmadım ama el yapımı bir kuluçka makinesi satın almıştım.


Nem, gelişimde çıkımda diye öğrendim, çıkımda ısının düşürülmesi gerekitiğini daha sonradan öğrendim. STRAFOR KULUÇKA MAKİNESİ TANITIMI VE İNCE AYARLARI( NEM VE SICAKLIK).


Publicado em Bu videomuzda el. Meraklı ÖĞRETMEN. Yani sıcaklık derecenin altına düşmüyor. Kendim tesisatçı olduğum için içerisinde nem olması için bir boru çektim.


Yükleme aralığı daha az olursa, yumurtalar sürekli yüksek neme maruz kalacak. Yüksek yalıtımlı kabin ve dijital sıcaklık- nem.


Islak nem termometresi dijital nem göstergesi olmayan kuluçka makinelerinde kabin içi nemi izlemenize olanak sağlar. Cam su haznesi, su haznesi bağlantı. Kendim kuluçka makinası yaptım viyol kaç saat te bir dönmesi gerekir acaba.


Gkbic ısı ve nem ölçer. Usta bnde yaptım nem düşmüyor hep 75-arası ne yapmam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.