3 Şubat 2017 Cuma

Brembo hava kanallı disk

Delikler aynı zamanda yağmurlu havada frenleme yüzeyinde. En ekonomik orijinal BREMBO fren ekipmanları sadece burada! Kalitenin ve Güvenli Alışverişin Adresi. Siz de aracınızda bu.


TL den başlayan. BREMBO ÖN FREN DİSKİ, BREMBO ARKA FREN DİSKİ, BREMBO MAX. PERFORMANS DİSKİ, BREMBO -D Oto Yedek Parçaları, BREMBO -D Yedek. ERT PEUGEOT (PEUGEOTCİTROEN).


Bu, balata ve disk frenleme yüzeyi arasında ortaya çıkan gaz nedeniyle frenleme verimliliğinde tehlikeli bir kayba (zayıflama) neden olur. Hava kanallı olması daha çabuk soğumasını sağlar. Arkalar hava kanallı değildir. Muadil veya en çakma yan sanayi de olsa orjinali hava kanallı ön diski hava kanalsız üretmez.


Brembo hava kanallı disk

Bir yanlışınız var ya. Disk Çapı ( mm ). Geleneksel hidrolik fren sistemlerinin. Arkadaşlar aracıma çeşitli değişiklikler yapmayı düşünüyorum ilk başta diskleri brembo drilled havalandırmalı disk düşünüyordum ama maliyet.


ZIMMERMANN VAG 2. TFSI MK6R - S3. Herkese tekrar selamlar. Sert kullanım ve kilometreden dolayı takım ön balata bitirdim şu an kullandığım. Civic lerin ön fren disklerinde zaten hava kanalı var biliyorum ben.


Dediğim gibi brembo balata, zimmerman diskleri ile mutlu sona ulaşabilirsiniz. Cok tesekkurler yarin iyice. Brembo Max performans fren diski ? Bugun aracima brembo disk taktirdim seyir halinde cok guzel goruntu. Teşekkürler Arkadaşlar önler brembo hava kanallı disk arkadalar brembo disk balatalarıda Ferodo Almayı düşünüyorum.


Ben şahsen hava kanallı ve delikli brembo ve brembo spor balata sipariş ettim. Kullanıma başladığımda arasındaki farkı yazarım. SPOR KANALLI ON FREN (DISKI) AYNASI HAVALI C2-C3-C4-C4-C5-XSARA I. BREMBO HAVA KANALLI DİSK SPOR TİP GTI RC GT LINE.


Brembo hava kanallı disk

Uygun fiyata subaru oem disk buluyorsaniz onu alin bence. TRW FREN DİSKİ ÖN HAVA KANALLI (HYUNDAI ELENTRA). YENİ ORIJINAL BREMBO. Fren diskinde herhangi bir şekil bozukluğu olursa değişitirilmesi gerekir.


Brembo hava kanallı disk

Ama hangi parçayla? AUDI RSFRONT UPGRADE BREMBO POT CALİPERS AND BRAKE DISCS Code. AUDİ QFREN DİSKİ ARKA 358mm HAVALI 3. FIAT Multipla, Punto 1.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.